Next Destination: Koh Phangan!

17 augustus 2016 - Haad Salad, Thailand

YES! Vandaag is de dag dat onze reis verder mag! Na heerlijk ontbeten te hebben bij de Starbuck's om de hoek, hup taxi in richting verzamelpunt van onze bus naar Don Sak Pier.

Wat zijn wij blij dat wij Krabi achter ons laten! Weg met al die regen! Dat wij zo nu en dan een buitje konden verwachten vanwegen het regenseizoen wisten wij, maar 5 dagen lang alleen maar regen regen regen.. Nee, daar zaten wij niet op te wachten!

Na een busreis van dik 2 uur en de overtocht van 1 u 45 min. met de ferry van Don Sak naar Thong Sala Pier op Koh Phangan waren wij best wel gaar. Het weer was stukken beter, zon met zo nu en dan een wolkje en veel warmer.

Wij zitten nu in Haad Salad, een strand in het noordelijkste puntje van dit mooie eiland. Het ligt vrij afgelegen en is niet toeristisch. Een perfecte plek om de laatste 3 dagen even heerlijk bij te komen. Het resort is super met zijn grote zwembaden en aan het strand en de zee. Vanavond dan ook heerlijk bij kaars- en maanlicht gegeten aan de zee met onze voeten in het water! Romantischer kan niet!

Sawadee!

1. George:
    17 augustus 2016
    Blij dat jullie nu ook nog wat van de zon genieten kunnen. Want voor regen hoef je niet naar Thailand dat heb je in Nederland in overvloed. Het is hier sinds vandaag ook weer mooi weer, en voor het eerst weer eens een dag zonder buien. Laat jullie nog maar lekker verwennen in het resort voor je het weet ben je weer thuis. Dikke kus van mij maar zeker ook van Wil XXX