Eerst dag in Bangkok! De vakantie begint!

2 augustus 2016 - Bangkok, Thailand

Jaaaaaa, wij zijn veilig en wel geland op Suvarnabhumi Airport in Bangkok! De laatste 3 uur waren vervelend lang maar we zijn er weer!

Vanaf het vliegveld met de CityLine (lees metro) gereisd naar ons hotel: Baiyoke Sky Hotel! Wat een belevenis was dat! Ontzettend druk en op de perrons stonden de regelaars nog net niet met dwanghekken mensen de metro in te proppen!

Eenmaal bij het het hotel aangekomen te zijn bleek dat onze kamer overboekt was... Erg vervelend. Als compensatie regen wij dus i.p.v. onze superior kamer die wij geboekt hadden de presidential suite! Op de 74e verdieping, met eigen golfbaantje, twee tv's en uitzicht over Bangkok! Heel naar allemaal hihi!

In de ochtend eerst de instapkaarten van de  nachttrein opgehaald op Hua Lampong. Meerdere malen gescheurd in een TukTuk! En Wat Pho gezien!
En wat was het heet! De zon scheen flink er staat geen zuchtje wind.

Vanmiddag gezwommen in het hotel en lekker beetje aangemodderd op de kamer.
Zometeen een van Bangkok's grootste winkelcentrum bekijken, even langs Lumphini Park en daarna heerlijk eten en een borrel doen boven op de rooftopbar van Cloud 47!!

Wat is vakantie toch naar!

1. Linda:
    2 augustus 2016
    Leuk geschreven hoor.!!en wat hebben jullie t slecht getroffen af schu we lijk!!!
    Hahahaha lots off fun.